Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

Το "αγαπημένο" δελφινάκι

Το δελφίνι είναι μία άσκηση ενδυνάμωσης και προετοιμασίας για τη στήριξη στο κεφάλι (Headstand). Βοηθά στην ενδυνάμωση του κορμού και των χεριών,  δίνει κινητικότητα στις ωμοπλάτες , δυναμώνει και διατείνει τους μύες των ποδιών.

1. Από τη στάση του παιδιού σηκώνουμε τον κορμό και καθόμαστε στις φτέρνες μας. Τοποθετούμε τις παλάμες μας στον αγκώνα του αντίθετου χεριού και κατεβάζουμε τους αγκώνες μας στο έδαφος. Ανοίγουμε τους πήχεις και κλειδώνουμε τα δάχτυλά μας έτσι ώστε οι παλάμες συνδεδεμένες αλλά ανοιχτές να σχηματίζουν ένα ισόπλευρο τρίγωνο με τους αγκώνες.

2. Χωρίς να μετακινήσουμε τους αγκώνες πατάμε τα δάχτυλα των ποδιών μας στο έδαφος και με εισπνοή σηκώνουμε τη λεκάνη στη στάση του κάτω σκύλου.

3. Κοιτώντας μπροστά τεντώνουμε τα πόδια.

4. Με εισπνοή φέρνουμε το πηγούνι μπροστά απο τα χέρια και με εκπνοή επιστρέφουμε στην στάση του κάτω σκύλου.

5. Κάνουμε 4 εώς 6  επαναλήψεις και για να βγούμε από την άσκηση επιστρέφουμε στη στάση του παιδιού με τα χέρια τεντωμένα μπροστά, κάνουμε ένα καλό τέντωμα και φέρνοντας τα χέρια στις φτέρνες μας χαλαρώνουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου